2022. december 31. 23:47 - cpt_syph

B.U.É.K.!

avagy itt valami elkezdődik!

Hát, szervusz!

 

Itt valami kezdetét veszi, elég gondosan figyeltem arra, hogy az időzítés a megfelelő legyen. 30+ éves gamer vagyok, a retro és a teljesen újhullámos játékok közt szörfölök. Elmondom akkor röviden. Mindig a PC master race volt a favorit, de amióta úgy égett le a 260 ezres „gamer” gépem, mint a fene, elhatároztam, hogy teszek egy próbát a konzolokkal. 2021-ben vettem meg életem első konzolját, ami egy Series S, és rettenetesen imádom. Vele együtt a videójátékokból való kiégésemet is sikerült valamilyen fura módon kezelnem. Újra tombol a szerelem, újra megvan a kedvenc kikapcsolódásomhoz az a bizonyos kapaszkodó. Ezzel kapcsolatosan fogok gondolatokat megosztani veletek, a magam hanyag, gyatra, szétszórt és trehány módján (azért valamilyen igényességet próbálok ráhúzni). Önterápia, önkifejezés és kreatív „munkának” szeretném ezt az egész blogolást tartani. Reméljük, sikerrel járok. Játékok terén pedig, mindenről IS szeretnék majd írni, majd meglátjuk. Egyelőre megelégedem azzal, hogy elindítottam valamit, ami által talán kicsit többé válok én is, és talán az is, aki olvassa (közben még tanulok is valamit).

Szóval B.U.É.K.! (és mindent bele 2023, kérlek ne legyél szar)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://golt.blog.hu/api/trackback/id/tr6618015538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása